transmitdelamadrid

23 Iulie,Vallecas-Sol

In #spanishrevolution, Fotografie on 03/08/2011 at 13:37

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Imaginile sunt de la marsul la care am luat si eu parte pe 23 iulie intre Vallecas,cartier sud-estic al Madridului si Puerta del SOL.Marsul a fost organizat cu ocazia sosirii celor 6 coloane care au venit pe jos pana la Madrid.In Vallecas au fost primiti indignatii care veneau din Valencia.Dupa 31 de zile de mers,trecand prin sate si informand populatia despre miscarea 15M,au poposit in sfarsit in cartierul periferic al Madridului,unde s-au odihnit o zi intreaga.Vicalvaro cartierul alaturat a ajutat la primirea si hranirea celor aproximativ 150 de persoane dupa care s-a alaturat si marsului catre sol din dupa-amiaza zilei de 23 iulie.Asa am ajuns si eu,alaturi de vecinii din cartierul meu ,sa particip la mars.Primul mars pasnic la care am luat parte vreodata.Nu vreau sa plictisesc cititorul cu multe amanunte dar,vreau sa mentionez senzatia de bucurie care iti inunda sufletul strigand “Nici o fiinta unana nu este ilegala!” si cred ca ar fi bine va povestesc ca,trecand prin cartiere si privind ferestrele inchise cu “persianele” trase pana jos in majoritate ,iar din loc in loc o perdea lasa sa se vada  cate un chip care ne privea fara sa scoata un sunet,si imaginea celor cativa care aratau simpatie,in liniste ,singuri intr-un balcon….m-a facut sa am senzatia ca traiesc o secventa dintr-un film S.F. Uimirea de pe chipurile oamenilor cand un grup din coloana ii fixa cu degetul ,ii privea in ochi si-i spunea “Si tu,si tu…sistemul te fura si pe tine!” A fost o experienta pe care o recomand.Nici un incident nu a avut loc in cele 3 ore de mars.Politia era prezenta peste tot….dar marsul a fost pasnic.

Ce parere ai?

